.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معافيت‌ 10 ساله مالياتي ‌براي سرمايه‌گذاري در گلستان

معاون مدير كل دفتر اقتصادي استانداري گلستان گفت: وجود معافيت‌هاي مالياتي 10 ساله براي سرمايه‌گذاران در استان از فرصت‌هاي جذب سرمايه‌گذار در گلستان است.

سيدخالق سجادي با بيان اينكه فرصت‌هاي خاص و ويژه‌اي در استان گلستان وجود دارد كه به براي ورود سرمايه‌گذاران خارجي به اين استان مناسب است، اظهار داشت: گلستان با ويژگي اكولوژيكي منحصر به فرد شامل كوه، دشت، دريا، جنگل، بيابان، تالاب ظرفيت‌ خوبي براي جذب سرمايه‌گذار است.
وي تصريح كرد: هم‌اكنون زيرساخت‌هاي لازم براي امر سرمايه‌گذاري مانند 23 شهرك و نواحي صنعتي در سطح استان مهيا است.
معاون مدير كل دفتر اقتصادي استانداري گلستان هم مرز بودن با كشورهاي آسياي ميانه و وجود راه‌هاي زميني، هوايي و دريايي و قرار گرفتن بين دو مركز ثقل جمعيتي و صنعتي كشور تهران، مشهد را از ديگر قابليت‌هاي سرمايه‌گذاري در استان گلستان است.
سجادي خاطرنشان كرد: هم اكنون امكان تامين مواد اوليه صنايع تبديلي و تكميلي در بخش‌هاي كشاورزي، صنعت و معدن در گلستان فراهم است.
وي با بيان مزيت‌هاي منطقه‌اي استان گلستان در بخش‌هايي كه داراي فرصت سرمايه‌گذاري بوده و موجب ترغيب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي مي‌شوند، گفت: وجود تنوع اقليمي و اكولوژيكي و منابع آبي، وجود 23 شهرك و نواحي صنعتي فعال، 24 واحد معدن فعال، تهيه و تامين ماده مهم معدني يد و فرآوري آن و برخورداري از خطوط و شبكه انتقال گاز براي تامين سوخت مورد نياز صنايع از ويژگي‌هاي مزيت‌هاي منطقه‌اي استان گلستان است.
معاون مدير كل دفتر اقتصادي استانداري گلستان دسترسي به شبكه راه‌هاي ارتباطي زميني، دريايي، هوايي و ريلي (راه آهن) براي تسهيل در حمل و نقل كالاهاي صنعتي و مواد اوليه مورد نياز آن، استقرار استان گلستان در مسير كريدور شمال - جنوب و نقش ژئوپولتيك آن در ترانزيت كالا و وجود جاذبه‌هاي توريستي متعدد در استان تفرجگاه‌هاي طبيعي و يادمان‌هاي تاريخي و مذهبي از ديگر مزيت‌هاي منطقه‌اي اين استان است.
سجادي با بيان اينكه استان گلستان به عنوان يكي از حاميان برتر، همايش سرمايه‌گذاران ايراني مقيم خارج از كشور و سرمايه‌گذاران خارجي يكم تا سوم خرداد در شيراز گفت: ارائه توانمندي‌هاي استان در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، آشنايي با سرمايه‌گذاران ايراني و خارجي، مذاكره با فعالان اقتصادي ايراني و خارجي شركت كننده در اين همايش، معرفي سرمايه‌گذاران برتر استان و سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده در استان و رايزني با سرمايه‌گذاران داخلي و خارج در دستور كار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.